واکنش رافائل نادال به رفتن مسی از بارسلونا

واکنش رافائل نادال به رفتن مسی از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - جدایی مسی از بارسلونا و پیوستن او به پاری سن ژرمن را می توان مهم ترین نقل و انتقال این تابستان دانست؛ انتقالی که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی با توجه به اینکه شهرتی بین المللی دارد و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال محسوب می شود، رفتار و انتقال او از یک تیم به تیم دیگر، در میان ستارگان سایر رشته های ورزشی هم واکنش برانگیز است. به طور مثال، رافائل نادال تنیسور معروف اسپانیایی در واکنش به جدایی لیونل مسی از بارسلونا و رفتن او از لالیگا گفته است:"از اینکه هرهفته مسی را در لالیگا نمیبینم بسیار ناراحت و غم انگیز هستم" در واقع رافائل نادال خبر جدایی لیونل مسی از بارسلونا و رفتن او از لیگ فوتبال اسپانیا را خبری غم انگیز برای هواداران فوتبال اسپانیا دانسته است.

اکنون لیونل مسی به پاریسن ژرمن پیوسته است و هواداران این فوق ستاره آرژانتینی و همچنین پی اس جی، منتظر مراسم معارفه او در باشگاه پاریسن ژرمن هستند که قرار است فردا برگزار شود. مسی در فاصله چند روز پس از اینکه وداع تلخی با باشگاه بارسلونا داشت، اکنون در یک کنفرانس مطبوعاتی دیگر شرکت خواهد کرد که برای معارفه اش در پاریسن ژرمن است.

1470