فلاح‌زاده: استقلالی‌ها در مورد وضعیتم از صنعت نفت استعلام گرفتند اما تماسی نگرفته‌اند

فلاح‌زاده: استقلالی‌ها در مورد وضعیتم از صنعت نفت استعلام گرفتند اما تماسی نگرفته‌اند

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان صنعت نفت آبادان درباره شایعه حضورش در استقلال توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، حامد فلاح زاده دروازه بان فصل گذشته صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیتش بعد از پایان لیگ بیستم اظهار داشت: "با صنعت نفت آبادان قرارداد یکساله داشتم و فصل خوبی را در این تیم سپری کردم. این فصل 19 بازی برای صنعت نفت انجام دادم، 6 کلین شیت داشتم و 15 گل دریافت کردم."

او در مورد میزان دریافتی‌اش از تیم صنعت نفت آبادان و اینکه آیا قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد یا نه گفت:" 65 درصد دریافتی داشتم و اگر از صنعت نفت جدا شوم از این تیم شکایت نخواهم کرد چون هواداران این تیم به من لطف داشتند. پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما از آنها وقت خواستم تا استراحت و کنم پیشنهادهایی که دارم را بررسی کنم."

فلاح زاده در پاسخ به این سوال که از چه تیمی پیشنهاد دارد عنوان کرد:" پیشنهادهایی هست اما یکی از دوستان باشگاه صنعت نفت با من تماس گرفت و اعلام کرد استقلالی‌ها استعلام وضعیت من را گرفته اند و پرسیده اند که بازی نکردن من در دو بازی آخر فصل به دلیل مصدومیت بوده یا نه اما کسی از سمت باشگاه استقلال به صورت مستقیم با من تماس نگرفته است."

سوال آخر ما از فلاح‌زاده درباره سقوط سایپا بود. تیمی که فلاح‌زاده 6 فصل در آن حضور داشت. پاسخ او را بخوانید:" اگر من در سایپا بودم این تیم سقوط نمی کرد. سال قبل هم که سایپا شرایط سختی برای ماندن در لیگ داشت در 24 بازی که به میدان رفتم عملکردم آنقدر خوب بود که 10 بازی را صفر – صفر در آوردم. شنیدم خودشان هم گفته اند از دست دادن من اشتباه بوده است. "

9697