توضیح "فوتبالی" درباره خبر مذاکره گل گهر با امین قاسمی‌نژاد

توضیح "فوتبالی" درباره خبر مذاکره گل گهر با امین قاسمی‌نژاد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای خبر توافق احتمالی مهاجم پدیده با باشگاه گل گهر چیست؟

به گزارش فوتبالی، ساعت 15.49 دقیقه امروز خبری با تیتر گل گهر در آستانه توافق 2 ساله با امین قاسمی‌نژاد در فوتبالی منتشر شد که بعد از یکی دو ساعت با واکنش مهاجم پدیده مواجه شد و قاسمی‌نژاد در استوری اینستاگرامش این خبر را تکذیب کرد.

جدا از آنکه پایگاه خبری فوتبالی، این خبر را به صورت قطعی منتشر نکرده و از احتمال توافق کاپیتان پدیده با گل گهر خبر داده بود، دو رسانه دیگر یعنی سایت روزنامه خبرورزشی و بخش ورزشی خبرگزاری مهر هم این خبر را منتشر کردند و حتی زودتر از پایگاه خبری فوتبالی، به احتمال حضور قاسمی‌نژاد در گل گهر اشاره داشتند.

از طرف دیگر منبع خبر توافق قاسمی‌نژاد با پدیده، برای فوتبالی شایعات و شنیده ها و حتی رسانه ها هم نبود بلکه فوتبالی به صورت مستقیم با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی مرتضی جعفری که در زمان حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال، همراه این بازیکن بود، تماس گرفت. فایل صوتی صحبتهایش نزد فوتبالی هم محفوظ است و در صورت لزوم، صحبتهای او منتشر خواهد شد تا مشخص شود که پایگاه خبری فوتبالی، بر اساس شایعه و شنیده‌ها خبری را منتشر نمی‌کند.

در هر حال روزهای نقل و انتقالات اخبار و شایعات و گمانه زنی های زیادی منتشر می شود و در نهایت هدف فوتبالی در این روزها طبق سنوات گذشته انتشار اخبار درست و موثق از خود بازیکنان، مدیربرنامه هایشان و مدیران و دست اندرکاران باشگاههاست.