پیام ویژه کارلو آنچلوتی پیش از شروع فصل جدید

پیام ویژه کارلو آنچلوتی پیش از شروع فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - فصل جدید رقابت های لالیگا به زودی آغاز خواهد شد و رئال مادرید با بازی مقابل آلاوز در روز یکشنبه 24 مرداد، فصل خود را به طور رسمی استارت خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، آخرین بازی پیش فصل رئال مادرید، روز گذشته (یکشنبه) مقابل میلان برگزار شد و رئال مادرید در یک بازی که در آن گرت بیل یک ضربه پنالتی را خراب کرد، به تساوی بدون گل مقابل میلان رسید و اکنون باید دید که در شروع لالیگا و بازی های رسمی خود در این فصل به چه شکل عمل خواهد کرد.

لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا یک چالش جدی برای کارلو آنچلوتی است چرا که او تاکنون موفق به فتح این لیگ نشده است و اکنون می خواهد تلاش خود را برای فتح آن انجام دهد. کارلو آنچلوتی به تازگی و پس از پایان پیش فصل رئال مادرید، با انتشار پیامی نوشته است:"در پایان پیش فصلی سخت احساس مثبت می کنم، افتخار می کنم که بخشی از این باشگاه بزرگ هستم. ما آماده ایم. زنده باد مادرید."

یکی از انتقاداتی که به کارلو آنچلوتی در دوره اول حضورش در رئال مادرید مطرح بود، مربوط به لالیگا بود و اینکه تیم او در بازی های کلیدی لالیگا ضعیف عمل می کند و بدین ترتیب لیگ را از دست می دهد. اکنون باید دید که عملکرد تیم او در فصل پیش رو چگونه خواهد بود.

1470