عکس جالبی که مودریچ از رویارویی با براهیم دیاز منتشر کرد؛ تقابل دو شماره 10

عکس جالبی که مودریچ از رویارویی با براهیم دیاز منتشر کرد؛ تقابل دو شماره 10

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (یکشنبه شب) رئال مادرید و میلان در قالب یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی دوستانه در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و بدین ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز فصل جدید نتوانست برنده شود و یا حتی گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از نکته هایی که این بازی داشت، تقابل لوکا مودریچ و براهیم دیاز در مرکز میدان به عنوان هافبک های دو تیم بود. براهیم دیاز از رئال مادرید راهی میلان شده است و بدین ترتیب رابطه خوبی با بازیکنان رئال مادرید از جمله لوکا مودریچ دارد.

لوکا مودریچ هم با انتشار این تصویر در بخش استوری های صفحه شخصی خود در اینستاگرام، با آوردن نام براهیم دیاز، در بالای تصویر نوشت:"10-10" تا بدین ترتیب به تقابل دو شماره 10 دو تیم در این بازی اشاره کرده باشد که یکی از آن ها مودریچ و دیگری براهیم دیاز است.

به نظر می رسد که لوکا مودریچ در فصل جدید هم زیر نظر کارلو آنچلوتی از بازیکنان ثابت رئال مادرید باشد و باید دید که در سن 35 سالگی همچنان عملکرد او به چه ترتیب خواهد بود. از سویی دیگر براهیم دیاز از هافبک های آینده دار به حساب می آید.

1470