پیشکسوت استقلال: شجاعیان به جای گریه درست پنالتی می‌زد

پیشکسوت استقلال: شجاعیان به جای گریه درست پنالتی می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنانی همچون «داریوش شجاعیان» که بعد از خراب کردن پنالتی و از دست دادن قهرمانی جام حذفی گریه کردند باید پیش از زدن ضربه فکر کنند و تصویرسازی ذهنی کنند تا به درستی این کار را انجام دهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «محمد مومنی» با اشاره به شکست استقلال در فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران اظهار داشت: تمام رویاهای استقلال نقش بر آب شد تا فصل برای این تیم خراب شود.

وی افزود: بضاعت استقلال همین بود، این تیم از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبرو بود و در نهایت دست خالی فوتبال ایران را ترک کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یک دست در استقلال صدا ندارد و باید بدانیم برای رسیدن به موفقیت عوامل زیادی وجود دارد و همه باید یک تیم باشند.

نوری تصریح کرد: فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال زحمات خود را کشیدند اما مدیریت این تیم ضعیف عمل کرد تا جام از دست برود.

وی تاکید کرد: نبودن عارف غلامی و محمد دانشگر به طور حتم در روند تیمی استقلال تاثیرگذار بود و اگر آنها در زمین حضور داشتند و می‌توانستند بازی کنند نوبت به شجاعیان که مدت‌ها برای استقلال بازی نکرده است، نمی‌رسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان که بعد از خراب کردن ضربه پنالتی و از دست دادن قهرمانی گریه کردند باید پیش از زدن ضربه فکر کنند و تصویرسازی ذهنی کنند که چگونه به توپ ضربه بزنند تا تیمشان را به موفقیت برسانند.

7474