بازیکن سابق بارسلونا: هیچ بازیکنی اندازه مسی برای باشگاهش افتخار کسب نکرده است

بازیکن سابق بارسلونا: هیچ بازیکنی اندازه مسی برای باشگاهش افتخار کسب نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - گری لینکر اسطوره فوتبال انگلیس و همچنین بازیکن اسبق بارسلونا به تمجید از لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پرداخت و خروج او از نیوکمپ را غم انگیز خواند. 

به گزارش فوتبالی، روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا رسما قطع همکاری خود را با لیونل مسی پس از بیست و یک سال اعلام کرد و روز یک شنبه نیز شماره ده سابق آبی اناری‌ها در کنفرانس خبری خداحافظی‌اش از بارسلونا، با هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

به نقل از مارکا، گری لینکر با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: "دیدن صحنه خداحافظی کردن لیونل مسی با بارسلونا، واقعا غم انگیز و ناراحت کننده بود. احساساتم خدشه دار شد. هیچ بازیکنی در تاریخ ورزش، اندازه لیونل مسی برای باشگاهش افتخار کسب نکرده و لحظات خاطره انگیزه به وجود نیاورده است. او واقعا بارسلونا به قله اوج رساند."

لیونل مسی در کنفرانس خبری خود نیز نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک‌هایش جاری شد. این فوق ستاره سی و سه ساله در طول دوران حضور خود در نیوکمپ موفق به فتح شش جایزه توپ طلا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ده قهرمانی لالیگا شد. 

مقصد بعدی لیونل مسی به احتمال فراوان باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود و بدین ترتیب او با نیمار، سرخیو راموس و کیلیان امباپه هم تیمی خواهد شد. 

4416