تساوی بدون گل رئال مادرید و میلان در روز پنالتی خراب‌کردن بیل

تساوی بدون گل رئال مادرید و میلان در روز پنالتی خراب‌کردن بیل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود را مقابل میلان برگزار کرد و در این بازی به تساوی بدون گل دست یافت و نتوانست نتیجه بهتری بگیرد تا حداقل آخرین بازی پیش فصل خود را برده باشد و با روحیه‌ای بالاتر پا به رقابت های لالیگا بگذارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و میلان در این بازی دوستانه، یک دیدار نسبتا نزدیک را داشتند و روند بازی بدین شکل نبود که یکی از دو تیم با اختلاف چشمگیری نسبت به تیم دیگر برتر باشد و در نهایت نتیجه تساوی صفر بر صفر به دست آمده باشد.

در اواخر نیمه اول این دیدار، یک پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام شد که گرت بیل پشت توپ ایستاد تا ضربه را بزند و در نهایت آن را به آرامی به سمت چپ خودش و راست دروازه بان زد و دروازه بان میلان آن را مهار کرد تا بازی با نتیجه صفر بر صفر ادامه پیدا کند و در نهایت با همین نتیجه هم به اتمام برسد.

خط حمله رئال مادرید همچنان ضعف هایی دارد که کارلو آنچلوتی در این فرصت اندکی که تا شروع لالیگا برایش باقی مانده است، باید آن ها را برطرف کند. ضمن اینکه بازیکنی مثل گرت بیل نشان داد که همچنان نمی توان روی او به عنوان یک بازیکن کلیدی حساب باز کرد.

1470