تصاویر اولین حضور جک گریلیش در ترکیب منچسترسیتی

تصاویر اولین حضور جک گریلیش در ترکیب منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - جک گریلیش که در روز های گذشته از استون ویلا به منچسترسیتی پیوسته است اکنون اولین بازی خود را در ترکیب سیتیزن ها انجام داد که البته این بازی با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد.

به گزارش فوتبالی، لسترسیتی در فینال سوپرجام انگلیس با نتیجه یک بر صفر منچستر سیتی را شکست داده و قهرمان شد. تک گل این بازی را کلچی ایهیناچو در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

جک گریلیش روز پنجشنبه با مبلغی حدود 100 میلیون پوند از استون ویلا به منچسترسیتی پیوست و بدین ترتیب گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس شد. پپ گواردیولا علاقه‌ی ویژه ای به این هافبک انگلیسی دارد و می خواهد که در فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز کند و به همین علت اکنون خیلی زود و در فاصله دو روز پس از پیوستنش به منچسترسیتی به او مقابل لسترسیتی بازی داده است.

البته جک گریلیش در این دیدار به عنوان یار تعویضی و در دقیقه 65 وارد میدان شد و کار خاصی را هم نتوانست از پیش ببرد و در نهایت سیتیزن ها مغلوب لسترسیتی شدند.

هدف اصلی گواردیولا در فصل پیش‌رو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست و تمام این خرج های هنگفت هم برای رسیدن به همین هدف است که صورت می پذیرد.

1470