در صورت فروش لوکاکو، اینتر سه بازیکن در لیست خرید خود دارد

در صورت فروش لوکاکو، اینتر سه بازیکن در لیست خرید خود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - اگر اینتر روملو لوکاکو را به چلسی بفروشد، به دنبال جذب دنزل دومفرایس، دووان زاپاتا و جانلوکا اسکاماکا خواهد بود اما گزینه های ارزان تری نیز وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، مدیران رده میانی اینتر روز گذشته با استیون ژانگ، مالک این باشگاه تماس تلفنی داشتند. آن ها به نماینده سانینگ هشدار دادند که اگر لوکاکو با قیمتی حدود 130 میلیون یورو راهی انگلستان شود، باید حداقل سه خرید را به عنوان جایگزین بازیکن بلژیکی انجام دهند تا بتوانند هواداران خود را قانع کنند.

این مدیران همچنین تهدید کردند که در صورت عدم تحقق وعده های سرمایه گذاری در این باشگاه، در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی استعفا می دهند. اهداف اصلی آن ها، دو مهاجم و یک دفاع کناری برای جبران فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی خواهد بود.

دنزل دومفرایس مدافع راست هلندی است که مدت هاست با اینتر ارتباط دارد، اگر چه قرارداد وی با پی اس وی آیندهوون تا ژوئن 2023 ادامه دارد. او اولین گزینه ای است که در سمت راست جانشین اشرف حکیمی می شود که به پاریسن ژرمن رفته است.

در مورد مهاجمان شرایط پیچیده تر می شود زیرا باید دید چه مقدار نقدینگی برای اینتر باقی خواهد ماند. ایده ای که اسکای اسپورت ایتالیا مطرح کرده این است که جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ملی پوش تیم زیر 21 سال ایتالیا را از ساسولو به صورت قرضی جذب کند.

در مورد جانشین واقعی لوکاکو، انتخاب دووان زاپاتا است اما آتالانتا مبلغ 50 میلیون یورو برای بازیکن 30 ساله کلمبیایی می خواهد. دوشان ولاهوویچ، بازیکن 21 ساله فیورنتینا حداقل 60 میلیون یورو قیمت دارد و حتی از زاپاتا هم گران تر است. اگر اینتر بخواهد بازیکن ارزان تری را مد نظر قرار دهد، می تواند روی ادین جکو حساب کند و جالوروسی نیز خوشحال می شود که از پرداخت حقوق حدود 10 تا 12 میلیون یورویی او خلاص شود؛ به خصوص که آن ها الدور شمورودوف را از جنوا به خدمت گرفته اند.

خواکین کورئا از لاتزیو نیز مورد توجه سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر واقع شد، اما قیمت درخواست شده 40 میلیون یورو است و اینتر فعلا توان پرداخت این مبلغ را ندارد.

9404