کرونا مانع میزبانی استرالیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

کرونا مانع میزبانی استرالیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- بازی بسیار حساس استرالیا و چین در روز اول مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، در کشور ثالث برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و طبق نوشته رسانه‌های استرالیایی، در شرایطی که قرار بود شهر سیدنی میزبان این بازی باشد اما قوانین سخت‌گیرانه کرونایی در استرالیا باعث شد این بازی به کشور ثالث منتقل شود.

داستان از این قرار است که لژیونرهای تیم ملی استرالیا مثل تمام کسانی که وارد خاک این کشور می‌شوند، باید دو هفته به قرنطینه می‌رفتند که طبیعتا امکان چنین چیزی نبود و از طرف دیگر گزینه برگزاری این بازی در اروپا – با توجه به تعدد لژیونرهای استرالیا در این قاره – عملی نشد تا این بازی در کشور ثالث برگزار شود.

امارات، قطر یا کشوری در جنوب شرق آسیا، میزبان این بازی خواهد بود.

فدراسیون فوتبال استرالیا امیدوار بود رایزنی‌هایش با دولت این کشور نتیجه دهد و لژیونرهای استرالیایی بتوانند بدون مشکلی در اردوی تیم ملی کشورشان حاضر شوند. آنها روی این نکته تاکید ویژه‌ای داشتند که لژیونرهای استرالیایی، به طور منظم در تیمهای باشگاهی‌شان تست می‌دهند و پروتکل‌های کرونایی را به بهترین شکل ممکن رعایت می‌کنند منتهی فعلا که این رایزنی جواب نداده و باید دید تکلیف سایر بازیهای خانگی تیم استرالیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی چه خواهد شد.

1984