نکته جالب در قرعه دور نهایی انتخابی جام جهانی؛ تا حدودی کپی پیست!

نکته جالب در قرعه دور نهایی انتخابی جام جهانی؛ تا حدودی کپی پیست!

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه‌کشی دور نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا را می‌توان کپی پیستی از قرعه تیمهای آسیایی در جام جهانی 2018 دانست.

به گزارش فوتبالی، مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، دقایقی قبل برگزار شد که بر اساس آن تیم ملی در گروه اول با کره جنوبی، امارات، عراق، سوریه و لبنان همگروه شد و در گروه دوم هم ژاپن باید با استرالیا، عربستان، چین، عمان و ویتنام بازی کند.

این قرعه تا حد زیادی – به خصوص در گروه دوم – به قرعه تیمهای آسیایی در انتخابی جام جهانی 2018 شباهت دارد. در آن دوره هم ژاپن، استرالیا و عربستان با یکدیگر همگروه بودند که نهایتا ژاپن و عربستان به عنوان تیمهای اول و دوم، مستقیما راهی جام جهانی شدند و استرالیا هم از طریق پلی‌اف(این تیم، سوریه و هندرواس را شکست داد) به جام جهانی رسید.

قرعه تیمها در دور نهایی انتخابی جام جهانی 2018

در گروه اول هم تیم ملی به مانند انتخابی جام جهانی 2018، باید با کره جنوبی و سوریه بازی کند. قطعا خاطرتان هست که ایران و کره جنوبی هم به عنوان تیمهای اول و دوم به جام جهانی رفتند و سوریه که به پلی‌اف رفته بود، به استرالیا باخت تا شانسی برای حضور در جام جهانی 2018 نداشته باشد.

1984