وینگر زهردار عربستانی مقابل استقلال قرار می گیرد؟

وینگر زهردار عربستانی مقابل استقلال قرار می گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های سعودی از پیشنهاد مدیران باشگاه الهلال به همتایان خود در الاتحاد برای معاوضه بافتیمبی گومیس و فهد المولد خبر می دهند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه البلاد و رسانه سعودی اسپورت از پیشنهاد بزرگ باشگاه الهلال به مدیران الاتحاد خبر می دهند. جایی که فهد بن نافل به سیاه و زرد پوشان شهر جده پیشنهاد داده است تا فهد المولد وینگر 26 ساله و ملی پوش عربستانی را با بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی آبی های ریاض معاوضه کنند.

قرارداد این دو بازیکن تابستان آینده به پایان می رسد و آنها از ژانویه وارد دوره آزاد نقل و انتقالات خود خواهند شد و قادر به مذاکره با تیم جدیدی خواهند بود. به همین دلیل الهلال به همتای خود پیشنهاد داده است که این دو بازیکن را یا یکدیگر معاوضه کنند. چرا که فابیو کارلی سرمربی برزیلی الاتحاد از مدیران این تیم درخواست کرده تا یک مهاجم نوک را جذب کنند و گومیس گزینه ایده آل او خواهد بود.

از سوی دیگر، عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی چندی پیش مدعی شده بود که لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال از عملکرد گومیس رضایت نداشته و الهلال نیز علاقه ای ندارد که گومیس را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهد.

فهد المولد که تاکنون قراردادش را با الاتحاد تمدید نکرده، وینگر سمت راست است. او فوتبالش را از رده های پایه الاتحاد آغاز کرد و مدت کوتاهی نیز راهی لوانته اسپانیا شد. این بازیکن 48 بار پیراهن تیم ملی عربستان را بر تن کرده و در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی که چندی پیش در ریاض برگزار شد، در 4 مسابقه، 4 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

باید دید سرانجام مدیران دو تیم به توافق خواهند رسید و فهد المولد راهی الهلال می شود یا خیر. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، وینگر خطرناک سعودی ها در تاریخ 22 شهریور و در استادیوم زعبیل امارات به مصاف استقلال می رود. جایی که شاگردان مجیدی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال بروند.

7474