چهار کاپیتان اسطوره‌ای بارسلونا که همگی جدا شدند؛ از پویول تا مسی

چهار کاپیتان اسطوره‌ای بارسلونا که همگی جدا شدند؛ از پویول تا مسی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به طور رسمی از این باشگاه جدا شد و دیگر خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود و به نظر می رسد که هر دو طرف روی مسئله تمدید به توافق نرسیده اند و مشکلاتی که بارسلونا داشته است، مانع از بستن یک قرارداد جدید با بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، اکنون با جدایی مسی از بارسلونا، او هم به جمع کارلس پویول، ژاوی و آندرس اینیستا می پیوندد؛ چهار کاپیتان اسطوره ای بارسلونا که هر چهار نفرشان محصول آکادمی بارسلونا بودند و در دوران اوج این تیم از ارکان اصلی به حساب می آمدند و در کنار هم توانسته بودند جام ها و افتخارات زیادی را به دست بیاورند.

این 4 نفر به مرور از بارسلونا در سال های اخیر جدا شده اند و رفته رفته از تعداد آن ها کم شده است تا اینکه فقط مسی باقی مانده بود که او هم اکنون از بارسلونا می رود.

پویول در سال 2014 از بارسلونا خداحافظی کرد و یک سال بعد ژاوی هم از بارسا رفت و راهی السد قطر شد و پس از بازی در این باشگاه، سرمربی تیم قطری شد. آندرس اینیستا هم در سال 2018 از بارسا خداحافظی کرد و به تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن پیوست.

مسی آخرین عضور باقی مانده از این 4 کاپیتان اسطوره ای بارسلونا هم، اکنون یعنی در تابستان 2021 از بارسا جدا شده است و به احتمال زیاد راهی پی اس جی خواهد شد.

1470