حسن روشن: استقلال با مشکلات، خوب به فینال رسید/ فرهاد مجیدی می تواند تیمش را قهرمان کند

حسن روشن: استقلال با مشکلات، خوب به فینال رسید/ فرهاد مجیدی می تواند تیمش را قهرمان کند

پایگاه خبری فوتبالی-  حسن روشن بازیکن اسبق استقلال که زبان تند و تیزی هم دارد در گفت و گو با فوتبالی در خصوص برتری استقلال برابر گل گهر به نکات جالبی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، حسن روشن درباره بازی استقلال – گل گهر سیرجان گفت:« بازی بدی نبود و مهم این بود که استقلال برنده این بازی شد. خوشبختانه با این برتری استقلال هم به فینال رسید. بچه ها خوب از فرصت هایشان استفاده کردند و اگر به فینال رسیدند با تلاش تیمی بوده و این که شایسته رسیدن به این مرحله بودند. البته که در مسابقات حذفی مهم بردن و رسیدن به بازی بعد و حذف کردن تیم مقابل و گرفتن جام است چون در جام حذفی نایب قهرمانی هم مهم نیست، مهم قهرمانی و گرفتن جام است.»

پیشکسوت استقلال درباره فرهاد مجیدی هم گفت:«فرهاد مجیدی تیم خوبی ساخته است. با توجه به مشکلات زیادی که استقلال دارد این تیم در نتیجه گیری خوب کار کرده و با همه این مشکلات به فینال رسیده است که باید یک خسته نباشید ویژه هم به سرمربی تیم و بازیکنان استقلال بگویم.»

روشن در پایان درباره فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد به فوتبالی گفت:«قطعا بازی برای هر دو تیم سخت است اما با همه این ها کارنامه استقلال در جام حذفی خوب بوده و امیدوارم که این تیم باز هم به قهرمانی برسد و تعداد قهرمانی هایش را به عدد هفت برسد. استقلال سیزده بار به فینال رسیده و این نشان می دهد که استقلال متخصص جام حذفی است. اگر نظر من را بخواهید، استقلال می تواند با فرهاد مجیدی به قهرمانی در جام حذفی باشگاههای کشور برسد. استقلال باشگاه بزرگی است و باید این باشگاه بزرگ، جام بگیرد.»

4344