انتقاد شدید موزیسین انگلیسی از قیمت ستاره جدید منچسترسیتی

انتقاد شدید موزیسین انگلیسی از قیمت ستاره جدید منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - لیام گالاگر موزیسین انگلیسی یکی از هواداران دوآتشه منچسترسیتی است که معمولا در مورد مسائل پیرامون این تیم نظرات خاص خود را دارد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که گالاگر از انتقال قریب الوقوع جک گریلیش کاپیتان استون ویلا به منچسترسیتی با مبلغی در حدود 117 میلیون یورو راضی نیست. البته این تنها خرید گرانقیمت منچسترسیتی نخواهد بود چرا که آنها می خواهند هری کین را هم به خدمت بگیرند.هنرمند بریتانیایی حالا در یکی از توئیت های اخیرش از قیمت گریلیش انتقاد کرده و نوشته است:" 100 میلیون پوند لعنتی!" و در پیامی دیگر نیز نوشته است:" اگر چنین قیمتی درست باشد، فودن باید 500 میلیون یورو بیارزد."

فیل فودن 21 ساله یکی از امیدهای اصلی منچسترسیتی برای آینده است. گواردیولا به نظر می رسد که با خرید قریب الوقوع کین و گریلیش می خواهد طلسم ناکامی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد. منچسترسیتی البته از نظر مالی مشکل چندانی برای این خرید ندارد چرا که در حالی که اکثر باشگاه های اروپا به خاطر بحران مالی ناشی از کرونا در دو فصل اخیر  به بن بست خورده اند، تیم گواردیولا بی محابا خرج می کند و انگار نه انگار که مشکلات مالی بقیه باشگاه ها را ویران کرده است.

4125