سرمربی تاتنهام: غیبت هری کین در تمرینات؟ با او صحبت نکرده‌ام

سرمربی تاتنهام: غیبت هری کین در تمرینات؟ با او صحبت نکرده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی و جدید تاتنهام مدعی است که هنوز با هری کین ستاره ملی پوش این باشگاه، در خصوص غیبت‌هایش در تمرینات صحبت نکرده، اما به زودی این کار را انجام خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، هری کین پس از نایب قهرمانی در یورو 2020 به همراه انگلیس، هنوز در تمرینات تاتنهام حاضر نشده و دو جلسه تمرینی را از دست داده است. همین موضوع باعث شده تا شایعات پیرامون آینده او قوت بگیرد. خیلی از رسانه‌های انگلیسی معتقدند که کین می‌خواهد تاتنهام را مجبور به فروشش بکند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، انتظار می‌رود که باشگاه تاتنهام او را به خاطر غیبت‌های غیر موجه، تنبیه کند در حالی که این مهاجم بیست و هشت ساله ایمان دارد که با دنیل لوی رئیس تاتنهام به توافق خواهد رسید و او به صورت دوستانه این باشگاه را ترک خواهد کرد. باشگاه تاتنهام در حال حاضر قصد به فروش رساندن کین را ندارد. 

نونو اسپیریتو در این باره گفت: "انتظار دارم که به زودی با هری صحبت کنم. تاکنون شانس ملاقات کردنش را نداشته‌ام. ما اول باید مشکلات خودمان را حل کنیم، سپس با شما خبرنگاران صحبت کنم. اینگونه نیست که نظری در این باره نداشته باشم. معتقدم که تمامی این مشکلات، باید در درون باشگاه حل شود."

4416