پاسخ سرمربی تاتنهام به سوالات درباره آینده هری کین

پاسخ سرمربی تاتنهام به سوالات درباره آینده هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی تاتنهام می‌گوید که در اسرع وقت با هری کین کاپیتان این باشگاه و تیم ملی انگلیس صحبت خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، اخبار و شایعات پیرامون آینده هری کین در تاتنهام افزایش پیدا کرده و هنوز تکلیف او مشخص نشده است. منچسترسیتی یکی از باشگاه‌هایی است که به شدت هری کین را زیر نظر گرفته و حتی پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی این موضوع را نیز تائید کرد. 

به نقل از سایت گل، نونو اسپیریتیو اما اصرار دارد که هری کین فصل آینده در تاتنهام توپ خواهد زد. او پس از پیروزی 1-0 مقابل آرسنال در دیداری دوستانه گفت: "هری هنوز بازیکن ماست. او فعلا در قرنطینه به سر می‌برد، اما می‌توانم بگویم که او به ما متعهد است. به زودی با او صحبت خواهم کرد."

امروز اخباری مبنی بر علاقه تاتنهام به لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر به گوش رسید و حتی گفته شد که این باشگاه شمال لندنی با مبلغ درخواستی اینتر (شصت میلیون یورو) موافقت کرده است. لوتارو در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا بود و توانست آمار هفده گل در سی و هشت بازی را ثبت کند. اسپیریتو در این باره نیز گفت: "راجع به بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبت نخواهم کرد."

4416