رسمی؛ آلیسون قراردادش را با لیورپول تمدید کرد

رسمی؛ آلیسون قراردادش را با لیورپول تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون بکر دروازه‌بان برزیلی لیورپول قرارداد بلند مدتی را با قرمزها امضا کرد و تا سال 2027 در آنفیلد خواهد ماند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از فابینیو و ترنت الکساندر آرنولد، آلیسون بکر آخرین بازیکنی است که قراردادش را با لیورپول تمدید می‌کند. گلر برزیلی سابق رم، قراردادی شش ساله امضا کرد و حالا او بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان خواهد گرفت. آلیسون در تابستان سال 2018 از رم به لیورپول پیوست و عملکرد درخشانی از زمان حضورش در انگلیس داشت. او به همراه قرمزها، به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرد.

به نقل از سایت گل، آلیسون پس از تمدید قراردادش، در گفت و گویی با وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: "من و خانواده‌ام از زندگی کردن در این جا واقعا خوشحالیم. بچه‌هایم در انگلیس خوشحال هستند. درست است که کشور خودمان نیست، اما آن‌ها به خوبی در این کشور رشد کرده‌اند و شرایط بسیار خوب است. خوشنودم که می‌توانم به بازی کردن در لیورپول ادامه دهم و از این تصمیم راضی هستم. حالا باید اهداف خودمان را مشخص کنیم و باید بلند پرواز باشیم. باید برای تمامی جام‌ها مثل لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس و دیگر جام‌های داخلی بجنگیم."

4416