احتمال غیبت الیسون بکر مقابل برنتفورد

احتمال غیبت الیسون بکر مقابل برنتفورد

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان لیورپول به احتمال فراوان بازی مقابل برنتفورد را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بر اساس اخبار شنیده شده، الیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بازی فردا مقابل برنتفورد را از دست خواهد داد. در این مورد هنوز جزئیات بیشتری از شدت و نوع دقیق مصدومیت این دروازه بان در دسترس نیست. الیسون بکر درهفته گذشته و در دیدار مقابل برنلی هم به دلیل مصدومیت در لیست تیم قرار نداشت و کلهر دروازه بان ایرلندی و جوان باشگاه قرمزپوش بندر مرسی ساید در چهارچوب دروازه تیم یورگن کلوپ قرار گرفت

البته غیبت هفته گذشته الیسون به علت آنفلوآنزا اتفاق افتاده بود اما حالا به نظر می رسد بحث مصدومیت این بار باعث عدم حضور این دروازه بان در چهارچوب دروازه تیم لیورپول باشد. الیسون در این فصل در ۲۱ بازی برای تیم خود به میدان رفته و ۷ کلین شیت را هم به ثبت رسانده است و آمار ۵۸ سیو یا دفع توپ موفق هم برای تیم خود به ثبت رسانده و در صورت غیبت او احتمالا باز هم کلهر در درون دروازه تیم یورگن کلوپ قرار خواهد گرفت.

لیورپول دو بازی حساس در یک ماه آتی مقابل چلسی و منچسترسیتی در جام اتحادیه انگلیس و لیگ برتر انگلیس پیش رو خواهد داشت که حضور الیسون می تواند برای این تیم بسیار حائز اهمیت باشد.

۱۰۰۹