لایک زدن ستاره کره‌ای تاتنهام برای توییت جنجالی علیه هری کین

لایک زدن ستاره کره‌ای تاتنهام برای توییت جنجالی علیه هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - هیونگ مین سون ستاره کره ای تاتنهام برای توئیتی در اینستاگرام لایک زد که در آن نوشته شده بود هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاهش نیست.

به گزارش فوتبالی، بحث پیوستن هری کین به منچسترسیتی به شدت داغ است چرا که مهاجم انگلیسی در دو تمرین اخیر بدون اجازه باشگاهش شرکت نکرده است. کاپیتان تیم ملی انگلیس در پایان فصل گذشته به تاتنهام اعلام کرده بود که قصد جدایی را دارد. حالا سون برای پستی اینستاگرامی در این باره لایک زده است. در این پیام یک هوادار تاتنهام نوشته است که هیچ کس شامل هری کین بزرگ تر از باشگاه نیست.  در این پیام نوشته شده بود:"یک بازیکن هرگز بزرگتر از یک باشگاه نیست. "هری کین اف سی" صفر جام برده است و تاتنهام 26 جام. کاملا مشخص است که هری کین به خاطر عدم موفقیت نمی خواهد در تاتنهام بماند اما رفتارهایش و فشارش برای جدایی رفتاری غیرمحترمانه است. کین حق دارد که جدا شود."

سون بازیکن محبوب هواداران تاتنهام است و امضای قرارداد توسط وی باعث شده تا به بازیکنی محبوب تر تبدیل شود. کین فعلا برنامه ای برای ترک تاتنهام ندارد در حالی که کین برای جدایی فشار می آورد.  کین و سون دو فینال را با تاتنهام با هم باخته اند: لیگ قهرمانان اروپا 2018 و جام اتحادیه که اخیرا برگزار شد.  مهاجم انگلیسی در فینال یورو نیز شکست خورد.

4125