شرطی که هری کین برای تمدید قرارداد با تاتنهام تعیین کرد

شرطی که هری کین برای تمدید قرارداد با تاتنهام تعیین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین مهاجم انگلیسی که فرصت حضور در منچسترسیتی در این تابستان را از دست داد، ممکن است که کوتاه بیاید و قراردادش را با تاتنهام تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، البته هری کین این بار قراردادش را فقط به شرطی تمدید می کند که بند آزادسازی در قراردادش وجود داشته باشد و بدین ترتیب بر خلاف دفعه قبل تاتنهام نتواند در مقابل جدا شدنش مقاومت کند.

دیلی میل گزارش داده است که هری کین نمی خواهد اشتباه دفعه قبل را تکرار کند و صرفا به قول های دنیل لوی مدیر تاتنهام اعتماد کند بلکه انتظار دارد که بند آزادسازی به صورت کتبی در قراردادش قید شود تا بدین ترتیب درها را به روی جدایی در آینده باز نگه دارد.

هری کین در تابستان گذشته همه تلاش خود را داشت تا به منچسترسیتی برود چرا که از این که سالها در تاتنهام جا نبرده، خسته شده بود اما دنیل لوی مدیر تاتنهام جلوی انتقالش را گرفت و در نهایت این بازیکن در لندن ماندنی شد اما به نظر نمی رسد که کین همچنان در آینده و با قطعیت قصد ماندن در تاتنهام را داشته باشد. البته در صورتی که تاتنهام فصل خوبی داشته باشد و طلسم جام نبردنش را بشکند شاید نظر کین عوض شود و این بازیکن قید سایر گزینه ها را بزند.

4125