دی یونگ: بارسلونا در فصل آینده می‌تواند همه جام‌ها را درو کند

دی یونگ: بارسلونا در فصل آینده می‌تواند همه جام‌ها را درو کند

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا مدعی است که آن‌ها در حال حاضر تیمی با بازیکنان باکیفیت دارند و می‌توانند در فصل آینده مدعی کسب تمامی جام‌ها باشند. 

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ در تابستان سال 2019 از آژاکس به نیوکمپ آمد و حالا وارد سومین فصل حضورش در بارسلونا می‌شود. او در دو فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در خط هافبک کاتالان‌ها داشته است. البته هافبک سابق آژاکس اذعان کرد که بازی کردن در لالیگا سخت است و او از زمان آمدنش به اسپانیا، باید از نظر فردی و همچنین فوتبالی، رشد می‌کرده است. 

به نقل از فوربس، بارسلونا در فصل گذشته تنها به قهرمانی کوپا دل ری رسید و حالا آن‌ها در تابستان با اضافه کردن بازیکنانی همچون ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون رویال در نظر دارند تا تیمی قدرتمند برای فصل جدید جمع کنند. دی یونگ در این باره گفت: "فکر می‌کنم که برای فصل جدید ترکیب را تقویت کرده‌ایم و همچنین ما به عنوان یک تیم، در حال پیشرفت هستیم. دومین سال حضور کومان در بارساست و می‌دانید که در سال دوم معمولا شما پیشرفت می‌کنید. ایمان دارم که در فصل آینده، فرصت جنگیدن برای تمامی جام‌ها را خواهیم داشت و می‌توانیم عناوین مهمی را کسب کنیم."

4416