عکسی بامزه از مسی هنگام پریدن در آب در تعطیلات

عکسی بامزه از مسی هنگام پریدن در آب در تعطیلات

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی در حال حاضر آخرین روز های خود در تعطیلات را سپری می کند و باید به زودی تکلیف آینده خود و تمدید قرارداد یا عدم تمدید قرارداد با بارسلونا را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی پس از اینکه به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان رقابت های کوپا آمریکا 2021 شد، تعطیلات خود را آغاز کرد و به جا های مختلف رفت. مسی در ابتدا به میامی آمریکا رفت و مدت نسبتا زیادی را به همراه همسر و فرزندانش آن جا بود و به مکان های مختلف سر زد. پس از آن راهی دومینیکن شد و مدتی را هم در دومینیکن سپری کرد. مسی سپس راهی ایبیزا شد و در آنجا با لوئیس سوارز همراه شد. در واقع در ایبیزا که جزیره ای در دریای مدیترانه است و مربوط به کشور اسپانیاست، لیونل مسی و لوئیس سوارز تعطیلات مشترکی را داشتند.

در این تصویر بامزه لحظه پریدن مسی در آب را در همین تعطیلات اخیر در ایبیزا می‌بینیم که لئو مسی در هنگام برخورد با آب چشمانش را بسته است و آماده رفتن به زیر آب است و بدین ترتیب عکسی جالب از او به ثبت رسیده است.

مسی هنوز به تمرینات بارسلونا برنگشته است و به نظر می رسد که این اتفاق تا زمانی که قراردادش را به طور رسمی با بارسلونا تمدید نکند، رخ نخواهد داد.

1470