گل‌محمدی تکلیف روستایی را مشخص می‌کند

گل‌محمدی تکلیف روستایی را مشخص می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس که به صورت قرضی در پیکان توپ می‌زد، به احتمال زیاد در لیگ بیست و یکم دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، روستایی که در دوران کالدرون در چند بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت، در دوران یحیی گل‌محمدی شانسی برای بازی پیدا نکرد و فصل قبل به صورت قرضی به پیکان رفت.

او در پیکان هم شرایط عجیبی را تجربه کرد و در حالی که در ابتدا یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود، رفته رفته به یک بازیکن تعویضی و نیمکت نشین تبدیل شده بود.

روستایی در فصلی که سپری شد، فقط یک گل زد که آن هم مربوط به بازی با سایپا در هفته هشتم بود. البته آمار بازیکن آکادمی باشگاه پیکان، می‌توانست به مراتب بهتر از یک گل باشد منتهی او جدا از موقعیتهایی که در چند بازی از دست داد، جلوی شهرخودرو و آلومینیوم اراک در نیم فصل اول هم نتوانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند.

علیرغم این موضوع، باشگاه پیکان به دنبال دائمی کردن قرارداد امیر روستایی بود منتهی با توجه به آنکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرده به تمام بازیکنانش برای فصل بعد نیاز دارد، باشگاه پرسپولیس پاسخ قطعی به این درخواست نداده و همه چیز در این زمینه بستگی به نظر یحیی دارد تا مشخص شود که روستایی فصل آینده به پرسپولیس برخواهد گشت یا در پیکان به فوتبالش ادامه خواهد داد.

7655