زنده‌روح: مقابل استقلال دست و پا بسته نخواهیم بود/ خیلی دنبال اهداف فردی نیستم

زنده‌روح: مقابل استقلال دست و پا بسته نخواهیم بود/ خیلی دنبال اهداف فردی نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است این تیم مقابل استقلال، دست و پا بسته نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، احمدرضا زنده روح درباره عملکرد گل‌گهر در لیگ برتر و کسب مقام پنجمی اظهار داشت: فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و نتایجی قابل قبولی گرفتیم. در هفته آخر هم این شانس را داشتیم که در رده چهارم قرار بگیریم، اما متأسفانه در بازی با نساجی که میزبان بودیم، دو امتیازی مهم را از دست دادیم. این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند. امسال خیلی خوب نتیجه گرفتیم و در برخی از بازی‌ها هم بدشانس بودیم. از اشتباهات داوری هم ضرر کردیم، اما در مجموع فصل خوبی برای ما رقم خورد.
وی در مورد دیدار با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و ما تا جایی که امکان دارد، باید بدون اشتباه بازی کنیم. استقلال تیم بسیار خوبی است که در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته و حالا درصدد قهرمانی در جام حذفی است. ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و دوست داریم با قهرمانی در جام حذفی، به سهمیه آسیایی برسیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا گل‌گهر می‌تواند استقلال را شکست بدهد یا خیر، خاطرنشان کرد: به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و با این بازیکنان و مربیان، پتانسیل شکست استقلال را داریم. امیدواریم با یک بازی خوب به پیروزی برسیم و راهی فینال شویم.

زنده‌روح که در هفته پایانی لیگ برتر، عنوان بهترین پاسور گل مسابقات را به سروش رفیعی واگذار کرد، در این باره گفت: مسئله مهم این است که بتوانم برای تیمم بازیکن مؤثری باشم و زیاد به دنبال هدف‌های فردی نیستم. پس از پایان بازی‌ها به سروش رفیعی تبریک گفتم و برای این بازیکن آرزوی موفقیت دارم.

6641