عکس؛ شلیک طلایی ستاره رئال مادرید، اسپانیا را فینالیست کرد

عکس؛ شلیک طلایی ستاره رئال مادرید، اسپانیا را فینالیست کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو اسنسیو هافبک رئال مادرید که به عنوان یار تعویضی مقابل ژاپن وارد زمین شده بود، گل صعود اسپانیا به فینال المپیک توکیو را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، ژاپن که مقاومتی جانانه را در مقابل اسپانیا داشت بالاخره در دقیقه 115 با ضربه فنی و تماشایی آسنسیو از درون محوطه جریمه دروازه اش باز شد و حالا باید در بازی رده بندی مقابل مکزیک برای کسب مدال برنز تلاش کند. ژاپن از تیم های قابل احترام مسابقات توکیو بود که قطعا همه تلاش خود را خواهند داشت تا مانع از خروج مدال برنز از کشورشان شوند و به دنبال غلبه بر مکزیک در بازی رده بندی خواهند بود.

حالا اسپانیا و برزیل در فینال به مصاف هم می روند. قطعا این فینال را می توان یکی از جذاب ترین فینال های ممکن دانست چرا که هر دو تیم با بیشترین قوای ممکن به مسابقات آمده اند. اسپانیا با ستارگانی نظیر اویارزابال، آسنسیو، پدری حالا باید برای کسب مدال طلا به مصاف برزیل برود که تورنمنت خوبی را با بازیکنانی نظیر ریچارلیسون، دنی آلوز و رینیر ژسوس داشته است. حالا باید دید که جدال دو تن از قدرتهای برتر فوتبال دنیا چه نتیجه ای دارد و کدام یک مدال طلا را به گردن خواهند آویخت. اسپانیا به دنبال کسب اولین تورنمنت بزرگ ملی خود در 9 سال اخیر است در حالی که برزیل می خواهد برای دومین دوره پیاپی مدال طلا را کسب کند.

4125