بدشانسی هافبک رئال مادرید؛ مصدومیت در تمرین تیم ملی اسپانیا

بدشانسی هافبک رئال مادرید؛ مصدومیت در تمرین تیم ملی اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که این روزها بدشانسی روی اردوی تیم ملی اسپانیا سایه افکنده است. پس از مصدومیت اوریازابال و ابتلای احتمالی آداما ترائوره به کرونا حالا خبر می رسد که مارکو آسنسیو هافبک رئال مادرید هم به علت مصدومیت اردو را ترک کرده است. بدین ترتیب تعداد بازیکنانی که در دسترس انریکه برای دو بازی مقابل آلمان و اوکراین هستند، روز به روز کمتر می شود.

به گزارش فوتبالی، آسنسیو در تمرین اخیر تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شد و بدین ترتیب اردو را ترک کرد. بدین ترتیب این بازیکن نمی تواند در بازیهای تیم ملی اسپانیا شرکت کند و باید روند درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی رئال مادرید طی کند.

در حال حاضر مدت دوری آسنسیو از میادین فوتبال مشخص نیست اما این بازیکن به علت مصدومیت اخیرش یازده ماه از میادین دور بود. او در تابستان گذشته در شروع پیش فصل در بازی دوستانه مقابل آرسنال دچار مصدومیت شدیدی شد و مدت زیادی از میادین دور بود. زیدان حساب ویژه ای روی آسنسیو برای فصل آینده در پست بال راست بازی کرده است و مصدومیت وی اگر جدی باشد می تواند بدترین خبر برای رئال مادرید و هوادارانش باشد. قطعا رئالی ها با نگرانی زیادی شرایط این بازیکن 24 ساله و مصدومیت جدیدش را دنبال خواهند کرد.

4125