نگاهی به خرید و فروش‌های پرز در رئال مادرید؛ از رونالدو تا اوزیل و واران

نگاهی به خرید و فروش‌های پرز در رئال مادرید؛ از رونالدو تا اوزیل و واران

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها که پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز است، حرف و حدیث ها و شایعات زیادی در این بازار مطرح است و بسیاری از این حرف و حدیث ها و شایعات هم پیرامون رئال مادرید و کیلیان امباپه هستند.

به گزارش فوتبالی، اما فلورنتینو پرز که دوره دوم ریاست خود در باشگاه رئال مادرید را از سال 2009 آغاز کرده است، خرید و فروش های زیادی در این باشگاه داشته است و جالب اینکه بسیاری از بازیکنان بزرگ را خودش خریداری کرده و بعدا دوباره خودش آن ها را به فروش رسانده است که در اینجا به آن بازیکنان می پردازیم.

بزرگترین فروش رئال مادرید در دوران پرز مربوط به فروش رونالدو در تابستان 2018 با مبلغی حدود 117 میلیون یورو است. رونالدو در بدو ورود پرز به رئال مادرید خریداری شده البته خرید رونالدو توسط رئیس قبلی رئال مادرید یعنی کالدرون انجام شده بود.

اوزیل، موراتا، دی ماریا و رافائل واران چهار بازیکنی هستند که پرز در دوران خود در رئال مادرید هم آن ها را خریداری کرد و هم آن ها را به فروش رساند!

یکی از جنجالی ترین انتقال ها مربوط به فروش اوزیل بود. بازیکنی که در سال 2010 با رقم 18 میلیون یورو به رئال مادرید آمده بود و در نهایت در سال 2013 با رقم 47 میلیون یورو به آرسنال فروخته شد.

1470