لاپورتا: قوانین لالیگا باید انعطاف پذیر باشند/ مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند

لاپورتا: قوانین لالیگا باید انعطاف پذیر باشند/ مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که قوانین و محدویت‌های جدید لالیگا باید انعطاف پذیرتر باشند و همچنین اعلام کرد که لئو مسی خواستار ماندن در این باشگاه است. 

به گزارش فوتبالی، یکی از مشکلات اساسی بلوگرانا برای تمدید قرارداد مسی، قوانین جدید لالیگا است. لالیگا در قوانین جدید سقف دستمزد در نظر گرفته و همین موضوع باعث شده تا بارسلونا در تمدید قرارداد مسی و همچنین ثبت قرارداد بازیکنان خریداری شده، به مشکل بر بخورد. لالیگا در قوانین جدید اجازه زیاد خرج کردن به تیم‌ها نمی‌دهد. 

به نقل از مارکا، لاپورتا درباره وضعیت مسی و همچنین خریدهای جدید این باشگاه گفت: "در زمان وضع این قانون ما بازیکنانی را خریداری کردیم و تمامی قراردادهای آن‌ها می‌تواند ثبت شود. سپس ما از لالیگا می‌خواهیم که در صورت امکان و همانند دیگر لیگ، قوانین بهتری وضع کند و انعطاف پذیرتر باشند تا ما بتوانیم بازیکنان بیشتری جذب کنیم."

"مسی؟ کارمان به خوبی پیش می‌رود. در حال حل کردن چند مشکل هستیم. همه ما می‌خواهیم که مسی در لالیگا توپ بزند، زیرا او یک سوپر استار جهانی است و باعث جذب هواداران به لالیگا می‌شود. من حرف‌های رئیس ختافه را که گفته بود قوانین باید قابل انعطاف باشند قبول دارم."

4416