استقلال جلوی شکایت دیاباته به فیفا را می‌گیرد؟

استقلال جلوی شکایت دیاباته به فیفا را می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان استقلال در تلاش هستند تا با پرداخت پول به دیاباته مانع از شکایت او به فیفا شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، یکی از دغدغه های اصلی باشگاه استقلال در روزهایی که مشکلات مالی متعددی گریبان مسئولان را گرفته، پرداخت مطالبات شیخ دیاباته است.

مهاجم مالیایی استقلال از ماه های گذشته حقوق معوقه زیادی دارد و به همین خاطر با فیفا نیز نامه نگاری هایی انجام داده است. منتهی دیاباته همچنان در ایران و در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد فعلا قصدی برای شکایت به فیفا ندارد.

از سوی دیگر با اعلام احمد مددی مدیرعامل استقلال فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها برای فصل آینده تمایلی ندارد که دیاباته را در تیمش داشته باشدو جدایی این بازیکن در پایان جام حذفی تقریبا قطعی است.

مساله اصلی اما مطالبات دیاباته است. بی تردید با پایان کار استقلال در جام حذفی دیاباته به کشورش می‌رود و اگر مطالباتش پرداخت نشود،‌ مثل تمام خارجی های دیگر از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد که این مساله می‌تواند محکومیت‌هایی را برای آبی ها در پی داشته باشد.

از این رو مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا قبل از ترک ایران توسط دیاباته مطالبات او را پرداخت کنند. مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی اقدام هایی انجام داده‌اند و باید دید آیا قبل از ترک ایران می‌توانند پول دیاباته را بدهند یا اینکه اتفاقات بدی برای باشگاه رخ می‌دهد.

۴۱۵۴