ستاره پرسپولیس در زدن گل قهرمانی دبل کرد!

ستاره پرسپولیس در زدن گل قهرمانی دبل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی عبدی در حالی یکی از گل‌های پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس را به ثمر رساند که سال گذشته هم توانسته بود گل قهرمانی تیمش را بزند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم، پرسپولیس به مسجدسلیمان رفت تا ضمن کسب سه امتیاز برای چهارمین فصل متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. وقتی قرار شد قهرمانی در وضعیت آب و هوایی ویژه و سخت خوزستان رقم بخورد شاید برخی تصور می‌کردند داستان پوکر سرخ‌ها باز هم یک هفته دیگر عقب بیفتد. گل دقیقه ۸۹ فولاد به ذوب‌آهن و محاسبات جدولی شرایط را به گونه‌ای رقم زد که تیم یحیی باید باز هم می‌برد و باز هم برد.

پرسپولیس تاریخ‌ساز شد. این چهارمین قهرمانی متوالی در لیگی بود که تیم‌ها به لحاظ فنی اختلاف چندانی با هم نداشتند اما پرسپولیس این اختلاف را ایجاد کرد که چهار هفته قبل از پایان فصل با اختلاف امتیاز دو رقمی سریع‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند.

پرسپولیس دقیقه ۳۵ با یکی از اندک کارهای ترکیبی که به نتیجه می‌رسید با سانتر پای چپ شیری و ضربه سر علیپور به گل رسید. با این گل به نظر می‌رسید داستان تمام خواهد شد چرا که سرخ‌ها استاد حفظ نتیجه و بردهای یک گله به حساب می‌آمدند اما شرایط این مسابقه نرمال نبود و هنوز زمان زیادی باقی مانده بود.

با این وجود مهدی عبدی در دقیقه ۵۸ گل دوم را زد تا خیال هواداران پرسپولیس از قهرمانی چهارم راحت شود اما نفت بعد از خلق یکی دو موقعیت با یک پنالتی و توپی که به دست سیدجلال خورد با ضربه ابراهیمی اختلاف را به حداقل رساند تا ماجرا کمی پیچیده شود.

میزبان بیش از بیست دقیقه فرصت داشت تا رکورد سریع‌ترین قهرمانی لیگ را خراب کند و پرسپولیسی‌ها را برای یک هفته دیگر منتظر نگه دارد اما موفق نشد تا سرخپوشان تهرانی در قهرمانی لیگ برتر پوکر کنند.

جمعه گذشته نیز مهدی عبدی توانست در دقیقه ۹ یکی از گل های تیمش به پیکان را زده و به نوعی در زدن گل قهرمانی پرسپولیس نیز دبل کند.

1470