فلیک: در تیم ملی آلمان محدودیت سنی نخواهیم داشت

فلیک: در تیم ملی آلمان محدودیت سنی نخواهیم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک سرمربی تیم ملی آلمان تاکید کرد که در زمان سرمربی‌گری او، داستان‌های متس هوملس و توماس مولر تکرار نخواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در سال 2019 یواخیم لوو سرمربی وقت ژرمن‌ها اعلام کرد که دیگر توماس مولر و متس هوملس را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد و سعی در یافتن استعدادهای جدید خواهد داشت. با این وجود نقشه لوو سریعا شکست خورد، زیرا این دو بازیکن در فصل 2019-20 در تیم‌های خود بسیار درخشان ظاهر شدند. متس هوملس در قلب خط دفاعی دورتموند یکی از بهترین فصل‌هایش را از نظر فردی سپری کرد و توماس مولر موفق شد همراه با بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان شود و همین امر باعث شد تا مولر و هوملس برای مسابقات یورو 2020 به مانشافت دعوت شوند. 

به نقل از سایت گل، یواخیم لوو پس از شانزده سال حضور روی نیمکت آلمان، سرانجام تصمیم به کناره گیری از سمتش گرفت و جای خود را به هانس دیتر فلیک داد. فلیک در گفت و گویی با وبسایت رسمی تیم ملی آلمان درباره احتمال دعوت شدن مولر و هوملس به مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 گفت: "هیچ محدودیت سنی در تیم من وجود نخواهد داشت. مهم ترین چیز کیفیت بازیکن و همچنین اشتیاقش برای بازی کردن در تیم ملی است."

4416