انتظار بالای هانسی فلیک از سبک بازی تیمش

انتظار بالای هانسی فلیک از سبک بازی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا بامداد امروز توانست در یک دیدار دوستانه در مقابل رئال مادرید با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد، اما هانسی فلیک هنوز از شرایط تیمش به صورت کامل رضایت ندارد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس و دیدنی دوستانه باشگاهی در اردوی پیش فصل، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا بامداد امروز در شهر نیوجرسی ایالات متحده آمریکا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت کاتالان‌ها موفق شدند با نتیجه 2-1 به پیروزی برسند. این چهارمین پیروزی پیاپی بارسلونا در دیدارهای دوستانه مقابل رئال مادرید بود.

در این مسابقه جوانان بارسلونا عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند. پائو ویکتور، مهاجم جوان بارسلونا توانست هر دو گل شاگردان فلیک را به ثمر برساند. همچنین الکس واله، مدافع کناری بارسلونا در این بازی یک پاس گل و یک پاس منجر به گل ارسال کرد و نقش تاثیرگذاری در پیروزی تیمش داشت. این موضوع نشان می‎‌دهد که هانسی فلیک به جوانان تیمش اعتماد دارد.

اما هانسی فلیک در پایان مسابقه به طرز عجیبی از یک موضوع ناراضی بود. او پس از مسابقه گفت: «ما نتوانستیم در طول 90 دقیقه کامل پرس کنیم و این برای ما یک مشکل به حساب می‌آید.» این صحبت‌ها نشان می‌دهند که انتظار هانسی فلیک از تیمش بالا است و این می‌تواند برای بارسلونا امیدوارکننده باشد.

او در ادامه افزود: «در برخی دقایق زیاد عقب‌نشینی کردیم و به حریف فضا دادیم. این موضوع می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند و ما باید بر روی این نکات تمرکز کنیم تا با فشار بیشتر روی حریف برطرف شود.»

1428