یوونتوس و ادامه طلسم لوکاتلی؛ هیچ توافقی پس از جلسه دیروز حاصل نشد

یوونتوس و ادامه طلسم لوکاتلی؛ هیچ توافقی پس از جلسه دیروز حاصل نشد

پایگاه خبری فوتبالی - جلسه مدیران یوونتوس و ساسولو در روز گذشته انجام شد اما گفته می شود که طرفین برای انتقال مانوئل لوکاتلی به تورین به توافق نرسیده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس و ساسولو برای بحث در مورد آینده مانوئل لوکاتلی، ملی پوش ایتالیایی دیدار کردند اما اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که دو طرف نتوانستند به توافق برسند.

گفته می شود این بازیکن تابستان امسال برای پیوستن به بانوی پیر در نظر گرفته شده اما فاصله بین پیشنهاد بیانکونری و تقاضای نرووردی هنوز بسیار زیاد است و مدیران این دو باشگاه هنوز در خصوص انجام این انتقال به توافق نرسیدند.

طبق گزارشات رسانه های ایتالیا، ساسولو یک مهلت جدید تعیین کرده است تا مذاکرات در انتهای هفته آینده به نتیجه برسد و یوونتوس باید تا تاریخ 8 آگوست، راهی برای برآورده کردن خواسته های طرف مقابل پیدا کند.

جیووانی کارنوالی، مدیر باشگاه ساسولو روز پنجشنبه تأیید کرد که لوکاتلی می خواهد به یوونتوس بپیوندد اما تاکید کرد که باشگاه تورینی باید با ما به توافق برسد و هشدار داد که از طرف آرسنال و دیگر تیم های لیگ برتر انگلیس مانند لیورپول نیز پیشنهاداتی برای این ملی پوش ایتالیایی ارائه شده است.

گفته می شود بیانکونری قراردادی به صورت قرضی با بند خرید دائمی به ارزش 30 میلیون یورو پیشنهاد کرده است، اما ساسولو حداقل 40 میلیون یورو می خواهد تا اجازه خروج بازیکن 23 ساله سابق میلان را صادر کند.

9404