حکم شهرداری لیسبون علیه رونالدو: حذف آلاچیق شیشه‌ای از تراس منزلش

حکم شهرداری لیسبون علیه رونالدو: حذف آلاچیق شیشه‌ای از تراس منزلش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو صاحب گران ترین آپارتمان شهر لیسبون است، آپارتمانی با 300 متر مربع مساحت در منطقه روا کاستیلیو که ستاره پرتغالی برای خریدنش بیش از هفت میلیون یورو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن یوونتوس در تعطیلات تابستان و پیش از یورو به این آپارتمان شیک رفته بود اما ستاره پرتغالی اخیرا با مشکلات حقوقی شدیدی در مورد این پارتمان مواجه شده است. در حقیقت رونالدو بدون مجوز یک آلاچیق شیشه ای را در محوطه باز خانه اش ساخته است و حالا شهرداری لیسبون حکم تخریب این آلاچیق را صادر کرده است.

نشریه "کوریو دامانیا" گزارش داده است که رونالدو 15 روز فرصت دارد تا این آلاچیق شیشه ای که بدون مجوز ساخته شده را تخریب کند. در حقیقت معمار این خانه معتقد است که این آلاچیق نمای خانه را خراب کرده و به همین خاطر به شهرداری لیسبون شکایت کرده بود و خواستار تخریب آن شده بود. 

البته رونالدو می تواند درخواست تجدید نظر بدهد و دفاعیات خود را از طریق وکلایش در مورد این پرونده ارائه کند. جنجال در مورد این آپارتمان در ماه های اخیر به یکی از سوژه های داغ رسانه های پرتغال تبدیل شده است. البته این تنها ملک رونالدو در پایتخت کشور پرتغال نیست بلکه او یک عمارت شیک دیگر را هم در همین شهر در اختیار دارد.

4125