مرادی: هواداران استقلال عملکردمان را می‌بینند

مرادی: هواداران استقلال عملکردمان را می‌بینند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک استقلال گفت که امیدوار است تیمش در دیدار حساس امروز برابر سپاهان، به روند خوبی که در پیش گرفته، ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، در یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی میزبان سپاهان است. زردپوشان اصفهانی برای قهرمانی نیازمند پیروزی پرگل و توقف پرسپولیس هستند. بابک مرادی هافبک استقلال که به دلیل اخراج در بازی قبل، مقابل سپاهان غایب است، ابراز امیدواری کرد که تیمش روند خوب گذشته را ادامه دهد.

بابک مرادی که در این بازی حضور ندارد، در مورد بازی با سپاهان گفت: ان شالله امروز تیممان روند خوبش را ادامه می دهد. درست است که من در این بازی حضور ندارم ولی دلم با بچه های تیم است. فرقی ندارد که چه کسی بازی می کند. مهم موفقیت استقلال است. ان شالله امروز دست پر از زمین خارج می شویم.

وی درخصوص بازی با سپاهان و شانس قهرمان این تیم گفت: خودم سعی می کنم در مورد تیم دیگری صحبت نکنم. سپاهان هم تیم بزرگ و قابل احترامی است. اما در مورد تیم خودمان می توانم بگویم روندمان خیلی خوب شده است.

مرادی در پایان گفت: آقای مجیدی در حال زحمت کشیدن است. تمام هواداران در 10 بازی گذشته دیدند که ما روند رو به رشدی داشتیم و ان شالله امروز نیز آن روند را ادامه بدهیم.

7474