هلندی‌ها در انتظار یک جهانبخش آماده

هلندی‌ها در انتظار یک جهانبخش آماده

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فاینورد منتظر است تا وینگر ایرانی‌اش هر چه زودتر به آمادگی کامل برسد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا جهانبخش بعد از پیوستن به فاینورد، در دیدار دوستانه مقابل پائوک یونان اولین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد و دیشب و در لیگ کنفرانس اروپا، 62 دقیقه در زمین حاضر بود.

سرمربی فاینورد علیرغم حمایت از جهانبخش، گفته که منتظر نمایش بهتری از این بازیکن در هفته‌های آتی است

آنطور که سایت voetbalprimeur هلند نوشته، آرنه اسلات سرمربی فاینورد، در پایان بازی دیشب تیمش چند دقیقه‌ای درباره علیرضا با دوربین شبکه ESPN صحبت کرده و گفته است: به نظرم علیرضا در تمرینات بد کار نکرد اما جلوی پائوک نشان داد که هنوز جای کار دارد. او در سالهای گذشته خیلی کم بازی کرده و نباید انتظار داشت که او در زمان کمی بتواند به شرایط ایده‌الش برگردد با این همه من امیدوارم که او در هفته‌های آتی بتواند نمایش بهتری در پست وینگر راست داشته باشد.

مساله آمادگی جسمانی جهانبخش مساله‌ای است که خود علیرضا هم پیش از این در موردش صحبت کرده و گفته بود که هنوز صد در صد آماده نیست منتهی تمام تلاشش را خواهد کرد تا هر چه زودتر بتواند به شرایط ایده‌الش برسد.

فاینورد هفته آینده در مرحله بعدی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لوزرن سوئیس خواهد رفت و اسلات و هواداران تیم هلندی امیدوارند که در آن بازی یک جهانبخش آماده را در ترکیب تیمشان ببینند.

1984