تنها خرید تابستانی رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

تنها خرید تابستانی رئال مادرید به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا تنها خرید تابستانی رئال مادرید به علت ابتلا به کرونا در تمرین روز چهارشنبه حضور پیدا نکرد و حالا به قرنطینه رفته است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اتریشی به همراه یک پزشک از والدبباس  خارج شد تا در بیمارستان تست کرونا بدهد. در نهایت باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که نتیجه تست کرونای آلابا مثبت شده است و این بازیکن باید در روزهای آینده در قرنطینه باشد.

داوید آلابا تنها خرید حال حاضر رئال مادرید است که با اتمام قراردادش از بایرن مونیخ به صورت رایگان به رئال مادرید ملحق شد. آلابا توان حضور در پست دفاع چپ ، دفاع میانی و هافبک دفاعی را دارد. داوید هفته گذشته در رئال مادرید معارفه شد و به علت حضور در یورو در کنار بازیکنانی نظیر کروس، مودریچ، واران و بیل با تاخیر به تمرین اضافه شد.

آلابا تنها بازیکن کرونایی ترکیب رئال مادرید نیست چرا که کریم بنزما نیز به علت ابتلا به کرونا اجازه سفر از لیون به مادرید را پیدا نکرده و در یک هفته اخیر نتوانسته به تمرینات اضافه شود. 

رئال مادرید باید هفدهم تیر دیداری دوستانه با میلان داشته باشد و حالا باید دید که آیا آلابا و بنزما می توانند در این بازی دوستانه که آخرین بازی پیش فصل رئال مادرید است، حاضر شوند یا نه.

4125