اظهارنظر جنجالی مدیر سابق بیانکونری: ندود مشکل اصلی یوونتوس است

اظهارنظر جنجالی مدیر سابق بیانکونری: ندود مشکل اصلی یوونتوس است

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی کوبولی جیلی، مدیر سابق یوونتوس، مصاحبه ای با رسانه ها انجام داده و درباره مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، جیووانی کوبولی جیلی در صحبت هایش تاکید دارد که یوونتوس با مکس الگری به پیروز شدن بازخواهد گشت و در عین حال، خروج او از یووه را اشتباه فاحش ندود دانست و مدیر چک تبار یووه را شخص درستی برای این سمت در باشگاه ندانست.

گزیده ای از صحبت های مدیر سابق بیانکونری را در مورد پاول ندود، کریستیانو رونالدو، ماسیمیلیانو آلگری، مانوئل لوکاتلی، میرالم پیانیچ و جانلوئیجی دوناروما در ادامه می خوانید:

"در سری آ همه تیم ها باید با شرایط رقابتی بسته شوند اما آن چه که برای من اهمیت دارد، دیدن این شرایط در یوونتوس است. یووه ای که مکس الگری به آن بازگشته و این بازگشت، یک نوع پیروزی است. با این حال، ندود از ماندن رونالدو گفته و تاکید کرده که او می ماند اما به نظر من باید حضور او برای تیم مفید باشد؛ به هر حال، امیدوارم که باشگاه راه حل درستی را برای این پرتغالی پیدا کند."

"زمانی که تیم جامی را از دست می دهد، ندود وانمود می کند که به او ارتباط چندانی ندارد. با این حال، بعضی ها می گویند که او می تواند حتی معاون مدیر شود، اما او در اندازه و استیل یووه نیست. حفظ او در این سمت و موقعیت، به نوعی لگد زدن به پرچم باشگاه است. اخراج الگری توسط او یک اشتباه بزرگ و واضح بود و مکس نباید اخراج می شد. ندود به معجزه ساری و پیرلو اعتقاد داشت. من از نخستین کسانی بودم که بابت از دست دادن جام قهرمانی در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا توسط الگری ابراز نارضایتی کردم اما او حداقل توانست تا فینال پیش برود و با بهترین تیم های آن زمان رقابت کرد و موفقیت های خوبی نیز به دست آورد."

"من دوست داشتم که دوناروما را در بیانکونری می دیدم اما اگر مکس خواهان به خدمت گیری لوکاتلی است، باید به آن توجه کرد زیرا می داند که کجا از او بازی بگیرد. در خصوص پیانیچ، موردی برای پشیمانی نمی بینم و فکر می کنم که زمان درستی برای تشکر و خداحافظی با او بود."

9404