هفته حساس مسی؛ به تمرینات بارسلونا بر می‌گردد؟

هفته حساس مسی؛ به تمرینات بارسلونا بر می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی آخرین روز های تعطیلات خود را سپری می کند به زودی مشخص خواهد شد که او چه تصمیمی درباره آینده اش گرفته است، در واقع لیونل مسی هفته‌ی حساسی را برای تعیین آینده اش آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از اوایل شروع تابستان قراردادش با باشگاه بارسلونا خاتمه یافت و تبدیل به یک بازیکن آزاد شد و هنوز با هیچ باشگاهی قرارداد امضا نکرده است. لیونل مسی تمرکز خود را روی رقابت های کوپا آمه ریکا گذاشته بود و به همراه تیم ملی آرژانتین توانست در این رقابت ها به قهرمانی برسد. مسی پس از آن راهی تعطیلات شد اما اکنون تعطیلات هم رو به پایان است و لئو مسی باید در این هفته تکلیف خود را روشن کند.

به گفته موندو دپورتیوو، در حالت عادی و طبق تقویم تمرینی بازیکنان بارسلونا که رونالد کومان آن را تنظیم کرده است، بازیکنان ملی پوشی مثل لیونل مسی، باید از دوشنبه آینده به تمرینات بارسا ملحق شوند اما اکنون مسی تحت قرارداد بارسلونا نیست و هنوز تمدید نکرده است و همین مسئله این هفته را برای او حساس می کند چرا که باید تصمیم خود را در این مدت بگیرد و آن را علنی کند.

گفته شده که مسی با بارسلونا به توافق رسیده است اما این قضیه هنوز اعلام رسمی نشده است و کسی هم نمی داند که چه زمانی قرار است این قضیه به طور رسمی اعلام شود.

1470