تصویر؛ دی پائول بالاخره به مادرید رسید

تصویر؛ دی پائول بالاخره به مادرید رسید

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو خاویر دی پائول، هافبک با استعداد آرژانتینی برای حضور در اتلتیکو مادرید وارد پایتخت اسپانیا شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا، سرانجام دیگو سیمئونه تصمیم گرفت با بازیکنی که سال ها او را تحسین کرده بود، کار کند و رودریگو دی پائول را به مبلغ 35 میلیون یورو از اودینزه ایتالیا به مادرید آورد. 

در سال 2013، سیمئونه طی یک مصاحبه گفته بود كه دی پائول در كنار آنخل كوریا و لوسیانو ویتو، سه بازیکن جوان مورد علاقه او هستند كه در تیم ملی آرژانتین هم حضور داشتند.

اما این تحسین کردن ها، دو طرفه است و دی پائول هم قبل تر گفته بود که فقط می خواهد برای اتلتیکو و زیر نظر سیمئونه بازی کند. این بازیکن پس از ایفای نقشی مهم در قهرمانی آرژانتین در کوپا آمریکا، اکنون به مادرید آمده تا برای تیمی که دوست داشت، بازی کند.

کمتر از سه هفته تا زمان شروع مسابقات لالیگا باقی مانده و دی پائول بلافاصله کارهای بدنسازی خود را برای حضور در این رقابت ها شروع کرده است. این هافبک آرژانتینی در دیدارهای دوستانه آینده اتلتیکو مقابل سالزبورگ، ولفسبورگ و کادیز به دنبال این است که اولین بازی های خود را برای تیم جدیدش انجام دهد. 

ورود دی پائول به اتلتیکو، باعث اطمینان بیشتر مربی اش نسبت به داشتن یک فصل موفقیت آمیز می شود، زیرا او ویژگی هایی دارد که سیمئونه عاشق آن هاست: یک مبارز است، انرژی اش بی انتهاست و از قدرت تمام کنندگی و گلزنی بالایی نیز برخوردار است.

9404