آلگری و استفاده از یک مثلث ویژه برای خط حمله یوونتوس

آلگری و استفاده از یک مثلث ویژه برای خط حمله یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس از امروز به تمرینات بیانکونری ها اضافه شد و بدین ترتیب ماسیمیلیانو آلگری برای فصل جدید می خواهد روی او حساب باز کند و با حضور او یک مثلث ویژه را در خط حمله یوونتوس شکل دهد تا بتواند مشکلاتی که یوونتوس از نظر گلزنی در فصل پیش داشت را حل کند.

به گزارش فوتبالی، مکس آلگری که جانشین آندره آ پیرلو شده است، اکنون با اضافه شدن بازیکنان بزرگ یوونتوس به تمرینات رفته رفته دستش باز تر می شود و به ترکیبی که برای بیانکونری ها در نظر دارد، نزدیک و نزدیک تر می شود.

به گفته روزنامه ایتالیایی لا استامپا، ماسیمیلیانو آلگری در نظر دارد برای خط حمله یوونتوس از مثلث، رونالدو دیبالا کیه‌زا استفاده کند و بدین ترتیب این سه بازیکن را در کنار هم در خط حمله یوونتوس به کار بگیرد. آلگری در نظر دارد برای بیانکونری ها در فصل پیش‌رو از ترکیب چهار سه سه استفاده کند و سه مهاجم را در خط حمله قرار دهد که یکی از آن ها قدری عقب تر بازی کند و به طور مثال اگر آلگری از رونالدو، دیبالا و کیه زا در خط حمله خود استفاده کند، پائولو دیبالا قدری عقب تر از رونالدو و کیه‌زا قرار خواهد گرفت و بدین ترتیب مثلث ویژه آلگری برای خط حمله یوونتوس شکل می گیرد.

1470