سه ستاره کلیدی یوونتوس در مسیر جدایی؟

سه ستاره کلیدی یوونتوس در مسیر جدایی؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس دلیخت، پائولو دیبالا و فدریکو کیه زا سه بازیکن کلیدی یوونتوس هستند که هواداران تیم تورینی برای آینده رویشان حساب می کند اما شاید هیچ کدامشان بخشی از آینده یووه نباشند!

به گزارش فوتبالی، گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که هر سه بازیکن شرایط خاصی دارند. در حقیقت دیبالا برای تمدید به توافق رسیده رسیده اما مسائل اداری باعث شده تا فعلا خبری از رسمی شدن این ماجرا نباشد. در حقیقت به نظر می رسد که مدیران یووه باید هر چه زودتر تمدید قرارداد وی را رسمی کنند تا خیال هواداران راحت شود.

اما در مورد ماتیس دلیخت مدافع هلندی تردیدهای زیادی وجود دارد چرا که وکیلش مینو رایولا  به شایعات دامن می زند. از سویی اگر یووه نتواند سهمیه چمپیونزلیگ را در این فصل بگیرد و به لیگ اروپا برود، احتمال جدایی فدریکو کیه زا هم وجود دارد. فدریکو مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی به خصوص بزرگان لیگ انگلیس  قرارداد دارد و احتمال دارد که در تابستان خواستار جدایی شود. رابطه آلگری و فدریکو نیز چندان گرم نیست. البته شاید در زمان بازگشت کیه زا از مصدومیت در ماه ژانویه شرایط بهتر شود اما با این وجود وکلای این بازیکن در حال بررسی پیشنهادهای مختلف هستند تا اگر یووه نتواند در فصل 23-2022 در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد، گزینه جدایی وی را مورد بررسی قرار بدهند.

4125