بوفون: رویای بازی در جام جهانی 2022 قطر را دارم

بوفون: رویای بازی در جام جهانی 2022 قطر را دارم

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون دروازه‌بان پارما و اسطوره فوتبال ایتالیا اذعان کرد که رویای بازی کردن در جام جهانی 2022 را دارد. 

به گزارش فوتبالی، بوفون چهل و دو ساله در تابستان جاری با انتقالی رایگان از یوونتوس به تیم دسته دومی پارما پیوست تا پس از بیست فصل بار دیگر در باشگاه دوران جوانی خود بازی کند. 

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فاتح جام جهانی 2006 به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "کایل کراوس رئیس باشگاه پارما سال گذشته بعد دیدار یوونتوس مقابل پارما از من پرسید که آیا مایل به پیوستن به این باشگاه هستم. در واقع شما معمولا چنین سوالاتی نمی‌پرسید. اما او این کار را کرد و من هم خوشم آمد. من دنبال کسی بودم که بتواند دوباره حس رویاپردازی را در من زنده کند."

رویای بوفون بازگشت به سری آ با پارما و همچنین بازی کردن در جام جهانی 2022 است. 

"مانچینی کار فوق العاده‌ای در آتزوری انجام داد و من هم در سن چهل و سه سالگی به او نخواهم گفت که اگر مرا خواستی، پس به من زنگ بزن. اما به لطف جام جهانی، می‌توانم رویا پردازی کنم. در غیر این صورت من چرا بازی می‌کنم؟ بازگرداندن پارما به سری آ و بعد؟ تقریبا مطمئنم که مانچینی مرا دعوت نخواهد کرد. او تیم و گروه خودش را دارد، اما من می‌توانم آرزو کنم."

4416