آذری: هنگام شکست باید احساسات خودمان را کنترل کنیم/ صنعت‌نفت باید به ریکانی افتخار کند

آذری: هنگام شکست باید احساسات خودمان را کنترل کنیم/ صنعت‌نفت باید به ریکانی افتخار کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه فولاد در واکنش به اتفاقات بازی دیشب تیمش مقابل فولاد، از جواد نکونام حمایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، سعید آذری در مورد اظهارات تند سیروس پورموسوی درباره جواد نکونام و باشگاه فولاد اظهار داشت: در مورد صحبت های مربی و بازیکن صحبت نمی‌کنم. شعارم همان شعار همیشگی است، سفیر با سفیر – وزیر با وزیر. مواضع خودم را در یک پست اینستاگرامی بیان کردم اما مسائلی که پیش آمد مسائل قشنگی نبود.

او مورد اینکه آیا با مدیران صنعت نفت آبادان تماس داشته یا نه بیان کرد: صبح امروز با آقای مسعود رضاییان معاون ورزشی صنعت نفت آبادان تلفنی صحبت کردم و گلایه‌هایم را مطرح کردم. متاسفانه آقای عیسی‌زاده مدیرعامل این باشگاه در دسترس نبودند.

او ادامه داد: چیزی که مشخص است عملکرد ما و جایگاه نکونام در فوتبال این مملکت است. باید یاد بگیریم در موقع پیروزی و شکست احساسات خودمان را کنترل کنیم و به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشته باشیم.

آذری در مورد اینکه آیا باشگاه فولاد از سرمربی صنعت نفت شکایت خواهد کرد یا نه، گفت: بخش حقوقی باشگاه در این زمینه بررسی‌های کامل را انجام می دهند اما شتاب‌زده عمل نمی‌کنیم و این موضوع خیلی جدی پیگیری می‌شود. 

مدیرعامل فولاد در ادامه صحبتهایش سراغ به پیروزی تیمش در دربی خوزستان هم اشاره کرده است: از بازیکنان و کادرفنی فولاد برای پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز مهم این بازی تشکر می کنم و از این برد بسیار خوشحالم اما نباید از حق بگذریم، بازیکنان صنعت نفت آبادان هم دیشب شرافتمندانه مبارزه کردند و از طالب ریکانی کاپیتان تیم صنعت نفت که نمونه کامل یک فوتبالیست باغیرت و شرافتمند است تشکر می‌کنم. به صنعت نفت تبریک می‌گویم که چنین کاپیتانی دارد. 

بخش آخر صحبتهای آذری درباره قرعه‌کشی جام حذفی است: استقلال، گل گهر سیرجان، ملوان و فولاد با سختی بسیار زیادی به این مرحله رسیده اند و بازی آسان در این مرحله وجود ندارد و هر 4 تیم شایستگی زیادی دارند و جان سخت هستند. 

9697