رونالدینیو: امیدوارم مونزا را در سری آ ببینم/ مسی تاریخ بارسلوناست

رونالدینیو: امیدوارم مونزا را در سری آ ببینم/ مسی تاریخ بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو ادعا می کند که هنوز هم اخبار میلان را دنبال می کند و ضمنا امیدوار است که مونزا به زودی به سری آ صعود کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و میلان برای دریافت جایزه ای بین المللی در تاورمینای کشور ایتالیاست. این بازیکن 41 ساله، دو سال و نیم را در میلان سپری کرد و در 95 بازی 26 گل به ثمر رساند. او در 207 بازی برای بارسا در لالیگا نیز 94 گل به ثمر رسانده است. این قهرمان جام جهانی 2002 برزیل در زمان ریاست سیلویو برلوسکونی بر میلان که اکنون مونزا را خریداری کرده است، از بارسلونا به روسونری پیوست.

اسطوره برزیلی در گفتگوی کوتاهی با رسانه ها در خصوص مسائل مربوط به دو باشگاه سابقش گفت:

"من هنوز اخبار میلان را دنبال می کنم، آن ها خوب کار می کنند، یک باشگاه برتر هستند و امیدوارم که همین طور ادامه دهند. برلوسکونی و گالیانی را هرگز فراموش نمی کنم و در قلب من هستند؛ آن ها تیم جدیدی به نام مونزا خریداری کرده اند و من منتظر حضور مونزا در سری آ هستم."

"لئو باید بماند زیرا او تاریخ باشگاه است. قرارداد لیونل مسی در تاریخ 30 ژوئن به پایان رسید و کاتالان ها با ستاره آرژانتینی به یک توافق ضمنی رسیده اند اما برای اعلام تمدید قرارداد باید هزینه های خود را کم کنند."

9404