رونمایی از ترکیب متفاوت استقلال در قائمشهر

رونمایی از ترکیب متفاوت استقلال در قائمشهر

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال تیمش را با تغییرات زیادی نسبت به بازیهای گذشته، به مصاف نساجی خواهد فرستاد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب استقلال برای بازی با نساجی دقایقی قبل اعلام شد و رشید مظاهری، سینا خادم‌پور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی یازده بازیکن استقلال در مصاف با نساجی هستند.

به جز عارف غلامی که تا چند ماه آینده امکان بازی ندارد، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی هم در بازی امشب حضور ندارند تا در غیاب آنها، محمد دانشگر در کنار سینا خادمپور و محمد نادری سه مدافع استقلال را تشکیل می‌دهند.

در حالی که مسعود ریگی و آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی روی نیمکت حضور دارند، سعید مهری در کنار مهدی مهدی‌پور، متین کریم‌زاده، وریا غفوری و داریوش شجاعیان در خط میانی بازی خواهند کرد.

در حالی که مهدی قایدی به قائمشهر نرفته و ارسلان مطهری هم در این بازی استراحت می‌کند، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از زوج آرمان رمضانی و بابک مرادی در خط حمله تیمش استفاده کند.

امروز این بحث درباره استقلال مطرح شد که مجیدی تصمیم دارد پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی به بازیکنان کلیدی‌اش استراحت بدهد و بیشتر از بازیکنانی بهره بگیرد که طی فصل جاری کمتر به میدان رفته بودند.

1984