نساجی یک - استقلال ۳/ سه گل و سه امتیاز/ مجیدی انتقام حذفی را در لیگ از ساکت گرفت

نساجی یک - استقلال ۳/  سه گل و سه امتیاز/ مجیدی انتقام حذفی را در لیگ از  ساکت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان مجیدی توانستد با  ۳ گل در مقابل تک گل تیم نساجی به برتری برسند.

به گزارش فوتبالی- در جریان هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

گل‌های این بازی را وریا غفوری در دقایق ۴+۴۵ و ۵۰ و متین کریم‌زاده در دقیقه ۸۳ برای استقلال به ثمر رساندند و تک گل نساجی را کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ به ثبت رساند.

دقایق ابتدایی این بازی توپ بیشتر در میانه میدان در جریان داشت و دو تیم در تلاش بودند راهی برای نفوذ به نیمه زمین یکدیگر پیدا کنند.

در دقیقه ۴ بازی، استقلالی‌ها فرصتی برای تهدید دروازه نساجی داشتند اما ضربه سر بابک مرادی روی سانتر وریا غفوری نتوانست دروازه نساجی را باز کند و دروازه‌بان حریف این توپ را مهار کرد.

کریم اسلامی در دقیقه ۱۷ مسابقه توانست موفق شد دروازه استقلال را باز کند. این بازیکن با حضور در محوطه جریمه آبی‌ها روی سانتر ارسالی از سمت راست موفق شد گل اول بازی را به نفع نساجی به ثمر برساند.

احمد صادقی در دقیقه ۲۹ شوتی روانه دروازه استقلال پشت محوطه جریمه آبی‌ها کرد که این توپ را رشید مظاهری موفق شد مهار کند.

استقلالی‌ها تا دقایق پایانی نیمه اول سعی در گشودن دروازه نساجی داشتند و این تلاش در وقت‌های اضافی نیمه اول به ثمر نشست و وریا غفوری از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا شاگردان مجیدی بازنده به رختکن نروند.

استقلال در نیمه دوم شروع بهتری داشت و موفق شد در دقیقه ۵۰ به گل دوم برسد. وریا غفوری باز هم توانست در این بازی گلزنی کند و روی پاس عرضی متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی، موفق شد با یک شوت محکم، گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

استقلالی پس از این گل با مدیریت توپ و میدان بازی، سعی داشتند نتیجه بازی را حفظ کنند تا در پایان بازی پیروز میدان باشند.

در دقیقه ۷۱ بازی، بابک مرادی پس از تعویض با ارسلان مطهری از زمین مسابقه اخراج شد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۷۵، استقلال گل سوم بازی را به ثمر رساند. متین کریم‌زاده که در این بازی برای یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد، موفق شد در دقیقه ۸۳ از پشت محوطه جریمه شوت محکمی روانه نساجی کند و گل سوم آبی‌ها را به ثمر برساند.

با این نتیجه استقلال با ۵۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول رقابت‌های لیگ باقی ماند و نساجی نیز با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول ماندنی شد.

ترکیب نساجی:

سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری(84- احسان قهاری)، حسین زامهران(64- رضا دهقانی)، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی(84- علی داوران)، امیر مهدی جانملکی(89- محمد قربانی)، محمود قائد رحمتی(84- شاهین ثاقبی)، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری(80- آرش داجلیری)، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری(70- مسعود ریگی)، داریوش شجاعیان(64- آرش رضاوند)، متین کریم‌زاده، بابک مرادی(70- امیرارسلان مطهری) و آرمان رمضانی(80- فرشید اسماعیلی)

شرح گل:

ویدئو

ویدئو

ویدئو

ویدئو

کارت زرد:

نساجی: ایوب کلانتری(23)، امیرمهدی جان‌ملکی(38)

استقلال: سینا خادم‌پور(61)، محمدرشید مظاهری(71)

  

کارت قرمر:

استقلال: بابک مرادی(71)

دقایق حساس:

دقیقه 3: نفوذ وریا غفوری از جناح راست زمین و ارسال دقیق او را بابک مرادی با ضربه سر زد که جلالی‌راد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 7: قائدرحمتی فرار خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه استقلال داشت که شوت محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 9: ارسال صادقی توسط مدافعان استقلال به شکل ناقص دفع شد تا جان‌ملکی صاحب توپ شود، اما چرخش و شوت زمینی این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه 22: سعید مهری از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین قصد گلزنی داشت که جلالی‌راد در دو مرحله توپ را دراختیار گرفت.

دقیقه 29:  شوت راه دور اکبر صادقی دقت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.

دقیقه 39: ضربه ایستگاهی وریا غفوری پس از برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.

دقیقه 45: قائدرحمتی با توپ‌گیری عالی در میانه زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که در ادامه توپ دوباره به همین بازیکن رسید که سرتوپ و شوت تماشایی او را مظاهری با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه 2+45: متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که حسن نجفی روی او خطا کرد تا بیژن حیدری اعلام پنالتی کند.

دقیقه 46: نزدیک بود نساجی با حرکت سریع کریم اسلامی موقعیت جدی برای زدن گل دوم داشته باشد که سینا خادم‌پور او را متوقف کرد، اما داور در این صحنه اعتقادی به اعلام خطا نداشت.

دقیقه 57: پاس زیبای بیگی به پشت محوطه جریمه و شوت کلانتری با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

دقیقه 75: شوت راه دور نادری دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 88: پاس تماشایی قهاری را کریم اسلامی با عبور سریع از محمد نادری تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و به شاهین ثاقبی رساند، اما پاس این بازیکن را مدافعان استقلال دور کردند.

دقیقه 90: ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک توپ را از جلالی‌راد عبور داد که مدافع نساجی توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه 1+90: توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر اسماعیلی روی تور دروازه نساجی فرود آمد.

دقیقه 2+90: رضا دهقانی قصد داشت استقلال را با شوت از ضربه ایستگاهی غافلگیر کند که شوت او از زاویه بسته پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه را مظاهری به خوبی برگشت داد.

اینجا

۴۱۵۴