توضیحات بوفون درباره اشتباهش مقابل منچستر یونایتد و هشدار به دوناروما

توضیحات بوفون درباره اشتباهش مقابل منچستر یونایتد و هشدار به دوناروما

پایگاه خبری فوتبالی - جیجی بوفون در مورد اشتباه خود مقابل منچستریونایتد صحبت کرد و به جیجیو دوناروما هشدار داد که حتی بهترین ها نیز گاهی بخشیده نمی شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، جانلوئیجی بوفون 43 ساله دقیقاً 20 سال پس از انتقال از پارما به یوونتوس، به استادیوم انیو تاردینی پارما بازگشته است. بوفون 17 فصل در تورین بازی کرد و در تابستان 2018 به عنوان بازیکن آزاد به پاریسن ژرمن پیوست. او یک فصل را در پاریس گذراند و 25 بازی در تمام مسابقات برای این تیم انجام داد. اما حضور وی در پایتخت فرانسه با یک اشتباه آشکار در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر یونایتد به یادگار خواهد ماند. بوفون در مصاحبه با رسانه ها، در خصوص این اشتباه خود چنین توضیح می دهد:

"من یک فصل عالی را در پاریس داشتم، ولی آن اشتباه را هم در لیگ قهرمانان انجام دادم که هزینه زیادی داشت؛ اما ما آن بازی را 1-0 نباختیم، 3-1 شکست خوردیم. این یک شب بد برای همه بود. واقعیت این است که من از 17 سالگی روی یخ های نازک راه می رفتم (ریسک کرده ام). این اتفاق در یوونتوس و پی اس جی رخ داد و در پارما نیز رخ خواهد داد؛ زیرا من رو به جلو می روم و کسی آن را دوست ندارد."

"حقیقت این است که هیچ وقت هیچ خطایی از بهترین ها بخشیده نمی شود؛ دیگران فقط منتظرند شما شکست بخورید. این برای دوناروما نیز اتفاق خواهد افتاد؛ اما او باید آرامش خود را حفظ کند، زیرا او یک شخصیت قوی دارد و حضور در پاریس حتی برای او هم خوب خواهد بود. ما در طول برگزاری یورو 2020 به یکدیگر پیام کوتاه می دادیم و در مورد پی اس جی و موارد دیگر بحث می کردیم."

بوفون 43 ساله همچنین اضافه كرد كه آرزو دارد در جام جهانی 2022 قطر بازی كند و به دوناروما در تیم آتزوری بپیوندد.

9404